Marjamaille? JOOEI!

Aika: tiistai klo 18.00–19.00
Paikka: Karamzinin koulu + Gymnaestrada 12.–18.7.2015

Gymnaestrada 2015

Kenttäohjelma (johon osallistuu lapsia eri seuroista ympäri Suomen):

Marjamaille? JOO EI! (koreografi Anu Vartiainen). Jumppakouluikäisten noin 7–12v ohjelma. Välineenä muovisanko, joka saa kyytiä! Tällä marjaretkellä mennään eikä meinata: taitoa ja tasapainoa, rytmiä ja ryhtiä, vauhtia ja venytyksiä.

Meidän voimistelutunnin kuvaus:

Voimistelukauden syksy 2014 – kevät 2015 päätavoitteena on harjoitella kenttäohjelmaesitys Helsingissä kesällä 2015 järjestettävään kansainväliseen voimistelutapahtumaan Gymnaestradaan.

Tunneilla harjoittelemme ohjelmaan liittyviä liikkeitä. Ohjelma sisältää perusvoimistelua, mutta myös haastavampia ”temppuja” kärrynpyörästä päälläseisontaan. Kaikki perustuu oman kehon hallintaan ja musiikin ja liikunnan parissa mukavaan yhteiseen harjoitteluun.
Tunneille voi tulla, vaikka ei osallistuisi Gymnaestradaan. Esitämme saman ohjelman myös seuran kevätjuhlissa, joten kaikki tunneilla käyneet pääsevät halutessaan esiintymään.

Päätöksen osallistumisesta Gymnaestradaan voi tehdä 30.11.2014 mennessä, joten sitä ei tarvitse vielä tietää ilmoittautuessa voimistelutunneille.

Tästä linkistä voi käydä katsomassa, miltä näyttää esityksen yhteisharjoitukset, jossa voimistelijoita on mukana monista eri seuroista.

Syyskausi 2014 30 €
Kevätkausi 2015 30 €

Perheen toisen ja sitä useamman sisaruksen kausimaksu on 20 €, ensimmäinen lapsi maksaa kaudesta 30 €.

Gymnaestrada

Gymnaestradaan osallistuville kisapassi 235 € ja esiintymisasu noin 40 €.

Lisäksi tarvitsemme mukaan huoltajia ja aktiivisia vanhempia.

Voimisteluseura pyrkii tukemaan osallistujia, mutta tuen määrä ei ole vielä selvillä. Voimme järjestää myös erilaisia varainkeruutalkoita.

Marjamaille? JOOEI! -kenttäohjelman esityksestä Sun Lahdesta kesältä 2013 (copyright Akifoto)