Ilmoittautuminen

Kaikkiin liikuntaryhmiimme - myös Ikivireät–ryhmään ja liikuntapäiviin - ilmoittaudutaan HOIKA-jäsentietojärjestelmässä.

Aloita ilmoittautuminen
rekisteröitymällä käyttäjäksi HOIKA-jäsentietojärjestelmään.
Sinun tarvitsee rekisteröityä palveluun vain yhden kerran.
Jos olet jo aiemmin ilmoittautunut Vi-Ven ryhmiin sähköisesti,
älä rekisteröidy uudelleen. Kirjaudut vain palveluun ja ilmoittaudut valitsemiisi ryhmiin. Kirjaudu sisään HOIKA-jäsentietojärjestelmään
ja ilmoittaudu haluamiisi ryhmiin.

Käyttäjätunnuksesi on aina oma sähköpostiosoitteesi. Jos olet unohtanut salasanasi, voit pyytää palvelusta uuden salasanan sähköpostiisi kohdasta Unohtunut salasana.

Jos sähköpostiosoitteesi muuttuu, älä rekisteröidy uudelleen, vaan kirjaudu sisään vanhalla sähköpostiosoitteellasi ja käy muuttamassa omissa tiedoissa uusi sähköpostiosoite. Tallennuksen jälkeen uusi sähköpostiosoitteesi on käyttäjätunnuksesi eli se millä kirjaudut palveluun.

Käyttäjäksi rekisteröityminen

Rekisteröidy täyttämällä lomakkeelle omat henkilötietosi (mm. nimi, osoite, ikä, puhelinnumero ja sähköpostiosoite). Kun olet täyttänyt ja lähettänyt lomakkeen, näet ruudulla oman käyttäjätunnuksesi sekä salasanan, joiden avulla voit kirjautua sähköiseen ilmoittautumispalveluun. Ohjelma lähettää tiedot myös antamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Alikäyttäjäksi rekisteröityminen (=lapsen rekisteröiminen)

Vanhempi voi ilmoittaa useita alikäyttäjiä (esim. omat lapset) eri ryhmiin omalla sisäänkirjautumisella. Rekisteröi alikäyttäjät (esim. lapsesi) omaan hallintaasi OMAT TIEDOT -sivulla. Sivulla oleva linkki ”Rekisteröi uusi käyttäjä alaisuuteesi” avaa rekisteröitymissivun, johon täytetään lapsen tiedot (sähköpostiosoitteeksi vanhemman osoite). Liikuntaryhmiin ilmoittautumissivulla on pudotusvalikko, josta valitaan ilmoitettavan lapsen nimi ja näin hänet voidaan ilmoittaa mukaan haluttuihin ryhmiin.

Perhepeuhut-ryhmään aikuinen ilmoittautuu. Rekisteröi tämän lisäksi lapsi omaksi alikäyttäjäksesi. Lasta ei kuitenkaan ilmoiteta ryhmään, pelkkä alikäyttäjäksi rekisteröityminen riittää.

Emme ota vastaan puhelinilmoittautumisia. Jos tarvitset apua rekisteröitymisessä tai ilmoittautumisessa, voit lähettää sähköpostia vivevoimistelu@gmail.com tai soittaa numeroihin:
Kristiina Jäntti 045 699 8265
Tarja Salomaa 050 383 5937 (iltaisin)