Hinnat ja maksaminen

Liikuntaryhmien kausimaksut maksetaan kevät- ja syyskaudelta erikseen. Maksut ovat ryhmäkohtaisia.

Hinnat kevätkaudella 2024:

· Aikuisten liikuntaryhmät 80 €/hlö
· Senioreiden Ikivireät-ryhmä 50 €/hlö
· Lasten Nappulat-, Pantterit- ja Jumppakoulu-ryhmät 50 €/lapsi
· Aikuinen–lapsi -ryhmä 80 €/pari

Mikäli ilmoittaudut useammalle tunnille, saat 15 % alennuksen kahdesta tai useammasta ryhmästä. Alennus on osallistujakohtainen.

Ilmoittautumisen yhteydessä liikuntaryhmään ilmoittautuneelle tulostuu lasku ja tilisiirto-ote.

Kevätkauden kausimaksuun sisältyy yhdistyksen jäsenmaksu, joka on aikuisilta 14 € ja lapsilta 9 €.

Kaikki voimistelijamme ovat vakuutettuja Pohjolan Jumppaturva-tapaturmavakuutuksella. Vakuutusmaksu sisältyy kausimaksuun. Vakuutus korvaa esim. ryhmäliikuntatunneilla, voimisteluesiintymisissä ja -näytöksissä sattuneet tapaturmat. Kausimaksun maksaminen oikeuttaa vakuutukseen.

Voimistelujaosto on Epassi- ja Smartum-kumppani. Kausimaksun voi siis maksaa myös Epassin tai Smartumin liikuntaedulla. Mikäli käytät Epassia tai Smartumia, ilmoita maksutietosi meille mielellään myös sähköpostitse: vivevoimistelu(at)gmail.com.

Ilmoittautumisen yhteydessä saat laskun ja maksutiedot.
Epassin tai Smartumin palvelussa valitse Viherlaakson Veikot maksun saajaksi ja ilmoita maksulle saamasi maksutiedot.
- Huom! Muistathan ilmoittaa maksulle laskusi viitenumeron, jotta osaamme kohdistaa maksusi laskullesi.

Kun maksat Epassilla tai Smartumilla, seuralle tulee samalla tieto maksusta. Epassi ja Smartum välittävät maksut maksukuukauden aikana Viherlaakson Veikoille. Palveluntarjoajien verkkosivuilla ohjataan edun käytöstä tarkemmin.