Seura

Viherlaakson Veikot on Espoon vanhimpia urheiluseuroja. Seura on perustettu 6. helmikuuta 1946 ja on siis toiminut jo 78 vuotta. Toiminta-alueena on laajasti Lippajärven ympäristö. Alkuvuosikymmenien monista lajeista toiminta on keskittynyt voimisteluun,  lentopalloon sekä kuntosählyyn. Harrastajia on noin 250, joista suurin osa voimistelun parissa. Uudet harrastajat ovat tervetulleita. Harjoitusajat ja yhteystiedot löytyvät jaostojen omilta sivuilta.

70-vuotisjuhlavuotensa kunniaksi Viherlaakson Veikot julkaisi
70-vuotishistoriikin verkkoversiona. Historiikissa kerrotaan muun muassa seuran yleisurheilijoiden menestyksestä 1980- ja 1990-luvuilla sekä seuran voimistelujoukkueiden säännöllisestä osallistumisesta kansainvälisiin Gymnaestrada-tapahtumiin unohtamatta lentopallon kunto- ja kilpajoukkueita. Vapaaehtoisen työn arvostamiseksi historiikissa luetellaan runsaasti erilaisia tunnustuksia saaneita toimijoita 1980-luvulta lähtien.