Kuntosähly

• tiistaisin klo 20.30-21.30 Auroran koululla
  • perjantaisin klo 19.30-21.00 Viherlaakson koululla
  • sunnuntaisin klo 10.30-11.30 Auroran koululla, sekavuoro 11.30-12.00

Kysy vapaita paikkoja osoitteesta vivekuntosahly@gmail.com

Sekavuorolle voit tulla kokeilemaan ilmoittautumalla yllä olevaan osoitteeseen viimeistään lauantaina klo 15.

Tule mukaan nostamaan sykettä mukavassa seurassa! Naisten kuntosähly sopii kaikentasoisille harrastajille, aikaisempaa kokemusta ei tarvita. Pelaamme höntsäilyhengessä pisteitä laskematta. Tosin jos intoa riittää, voimme mahdollisesti silloin tällöin osallistua harkkapeleihin toisten joukkueiden kanssa.

Kausimaksu  (kevätkausi 2024 30 €) sisältää seuran jäsenmaksun sekä kaikki harjoitusvuorot, eli maksu on sama, vaikka kävisit vain yhdellä vuorolla. Voit käydä kokeilemassa ilmaiseksi kerran.

Huomioithan, että sinulla tulee olla omat pelivälineet (maila, pallo, sisäliikuntakengät, vesipullo, värikäs sekä tumma paita (joukkuejakoja varten) ja mahdollisesti suojalasit).

Treeneihin ilmoittautuminen tapahtuu Nimenhuudon kautta viimeistään edellisenä iltana.

Jäsenmaksuun ei kuulu vakuutusta, joten hankithan halutessasi oman tapaturmavakuutuksen. Yleensä normaaliin vakuutukseen kuuluu höntsäsähly, mutta varmista tämä omasta vakuutusyhtiöstäsi.

Lisätietoja voit kysellä osoitteesta vivekuntosahly@gmail.com.

Liittymislomake

Voit liittyä mukaan alla olevalla lomakkeella. Jos joukkue on täynnä, liitämme sinut jonotuslistalle.