Covid-19 ohjeistus voimistelijoille

16.8.2020

TERVETULOA TREENAAMAAN!

Tervetuloa Viherlaakson Veikkojen syyskauden toimintaan mukaan!

Tänä syksynä on tärkeää pitää huolta hyvästä hygieniasta ja noudattaa seuramme yhteisiä ohjeistuksia, jotta voimme jokainen luoda itsellemme ja muille seuramme jäsenille turvallisen tavan harrastaa, liikkua ja nauttia liikunnan riemusta!

Noudatathan yhteisiä ohjeistuksia seuramme toimintaan liittyen:

1. Tule seuramme tunnille ainoastaan täysin terveenä.
  2. Desinfioi kätesi ennen ja jälkeen tunnin. Jumppasalissa on tarjolla käsidesiä.
  3. Pese käsiä perusteellisesti ja usein, äläkä koske kasvojasi. Yski tai aivasta aina kyynärpäähän, hihaan tai paperiliinaan.
  4. Muista turvavälit myös pukuhuoneissa ja peseytyessäsi. Pidä vähintään 1,5 metrin etäisyys muihin paikalla olijoihin.
  5. Mikäli tunneilla on yhteisiä välineitä käytössä, desinfioidaan ne jokaisen käytön jälkeen. Ohjaaja voi pyytää myös tuomaan omia välineitä (palloja, hyppynaruja ym.)
  6. Jos olet matkustanut ulkomailla, pidäthän omaehtoisen kahden viikon karanteenin ennen kuin osallistut taas seuramme toimintaan.

Seuraamme kaikissa toiminnoissa viranomaisten ja Suomen Voimisteluliiton ohjeistuksia, ja päivitämme ohjeistuksia tarvittaessa.